August 1, 2017

WYZWANIE: 31 POSTÓW W 31 DNI

Tak wiem, naszyjnik się przekręcił;/


Hej! Pewnie zastanawiacie się co ja znowu wymyśliłam, a więc już wyjaśniam.


Ostatnio przeglądając sobie DDOB zauważyłam na głównej stronie, że jakaś dziewczyna podjęła się wyzwania 31 postów w 31 dni, po chwili zastanowienia stwierdziłam, a co jeśli bym i ja spróbowała? I o to właśnie tym postem podejmuje to wyzwanie, mimo że nie jestem pewna czy wyjdzie. Parę postów mam już przygotowane, będą się pojawiać każdego dnia o 12/13 po południu. Liczę na to, że pójdzie mi bardzo dobrze, trzymajcie kciuki!
 A póki co zapraszam was na moje social media, na których będziecie mogli obserwować co robię, dowiadywać się o zmianach lub nowościach jako pierwsi :)!
INSTAGRAM       FACEBOOK     TWITTER

SNAPCODE





spódniczka- C&A crop top- H&M  buty- ADIDAS  naszyjnik- CROPP  kimono- C&A









13 comments:

  1. To trzymam kciuki bo ja bym nie podołała ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla chcącego nic trudnego :)! dziękuje bardzo :D

      Delete
  2. Wow powodzenia. U mnie pewnie by wyglądało
    dzien 1 - jadlem kanapke
    dzien II - spałem cały dzien
    dzien III - mam dosc

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha, u mnie będzie troszkę inaczej ( tak mi się wydaje xd ) dziękuje bardzo!

      Delete
  3. Wooow to trzymam kciuki za dotrzymanie wyzwania, nawet ja bym nie podołał bym z takim wyzwaniem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze można próbować, dziękuje bardzo :D

      Delete
  4. W takim razie życzę powodzenia, ja raczej nie dałabym rady, bo gdybym dodawała codziennie posty to byłyby one byle jakie a wolę pisać rzadziej i żeby były porządne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że moje nie będą byle jakie, ponieważ większość szykowałam i planowałam wcześniej, więc wydaje mi się, że są dobrze obmyślane.

      Delete
  5. Powodzenia :) Fajna stylizacja!

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger