August 2, 2017

TOP 10 SERIALI


Hejka! Przygotowałam dla was top 10 seriali oczywiście według mnie. W tym poście starałam się umieścić te bardziej znane, które oglądam. Znajdziecie tutaj nazwę danego serialu, zwiastun 1 sezonu  wszystkich (tylko wtedy kiedy serial w każdym sezonie ma coś innego) oraz krótki opis. 
Jak mam być szczera to przygotowanie chyba żadnego postu nie zajęło mi aż tak długo haha
Możecie dać znać w komentarzach czy chcecie drugą cześć tego postu :)
A tymczasem życzę miłego czytania! 

Zapraszam was na mojego instagram oraz snapchata: uicol3



TEEN WOLF


Scott McCall jest zwykłym uczniem, który niczym się nie wyróżnia. Ma lekko zwariowanego przyjaciela Stilesa i wydaje się, że więcej mu tak naprawdę nie potrzeba. Pewnego dnia, Scott za sprawą ataku w lesie zmienia się - staje się popularny, wysportowany.... nikt jednak nie wie, że za tym wszystkim kryje się mroczna tajemnica.



STRANGER THINGS 


W małym miasteczku znika chłopiec. Wkrótce mieszkańcy odkrywają tajemnicę sekretnych eksperymentów, przerażających sił nadprzyrodzonych i małej dziwnej dziewczynki.


AMERICAN HORROR STORY


W tym serialu każdy sezon jest o czymś innym, więc nie ma sensu abym dawała wszystkie opisy.



EYEWITNESS


Serial opowiada o dwóch chłopcach, Lukasie Waldenbeck i Philipie Sheaker, którzy widzą przez przypadek straszną strzelaninę. Po wszystkim wracają do domu, nie mówiąc nikomu co widzieli. Od tej pory ich życie zmienia się. Obawiają się, że sprawca strzelaniny ich odnajdzie i zabije.




RIVERDALE 



Archie i jego ekipa zmagają się z problemami z seksem, miłością, szkołą i rodziną. Nastolatkowie zostają również wplątani w mroczną tajemnicę miasteczka Riverdale.



SKAM


Serial śledzi losy grupy nastolatków, uczniów liceum Hartvig Nissens w Oslo. Opowiada o problemach z jakimi przyszło im się mierzyć, skandalach, miłościach, złamanych sercach oraz codziennym życiu. Każdy sezon skupia się na historii innego bohatera.



PRETTY LITTLE LIARS


Serial opowiada o grupce nastolatek. Pewnego dnia jedna z nich ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Po roku reszta dziewczyn zaczyna dostawać dziwne wiadomości. Okazuje się, że dziewczyny ukrywają pewną tajemnicę...


THE CARRIE DIARIES 


"The Carrie Diaries" to prequel kultowego serialu "Seks w wielkim mieście". Opowiada o losach 16-letniej Carrie Bradshaw i jej licealnych problemach. Życie na przedmieściach Connecticut umilają jej przyjaciele: Mouse, Maggie oraz Walt, jednak Carrie pragnie poznać wielki świat. Nawet pojawienie się nowego, seksownego ucznia Sebastiana tylko upewnia ją, że powinna zmienić swoje życie. Gdy tylko nadarza się taka okazja, wyrusza na Manhattan, który od razu ją urzeka.


SCREAM QUEENS 


Kappa House to najbardziej pożądane bractwo na Uniwersytecie Wallace, którym żelazną ręką rządzi Chanel Oberlin.. Kiedy dziekan Cathy Munsch oświadcza, że do stowarzyszenia mogą dołączyć wszystkie studentki, a nie tylko elita, dochodzi do serii brutalnych morderstw. Przebrany w strój diabła psychopata rozpętuje piekło na uczelni.



13 REASONS WHY
 

13 Reasons Why to serial o nastoletniej Hannah Baker, która po odebraniu sobie życia chce uświadomić swoim znajomym i rodzinie, w jaki sposób przyczynili się do jej tragicznej decyzji. W tym celu przed samobójstwem nagrywa 13 taśm (a właściwie siedem dwustronnych) – po jednej dla każdej osoby, której chce coś przekazać. Każdy odcinek 13 Reasons Why (online dostępne są już wszystkie) opowiada o historii jednej taśmy i jednej osoby.







SNAPCODE 

24 comments:

  1. Nie znam żadnego z tych seriali, to chyba nie moje klimaty. Preferuję Dr. Housa, serie kriminalne i oczywiście Spartakusa. Nie mogę doczekać się też nowego sezonu starego ale nadal świetnego The Walking Dead. Polecam też Fear The Walking Dead :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chętnie obejrzę coś nowego, więc dziękuje! :)

      Delete
  2. riverdale i 13 reasons why to moje ulubione. dzisiaj wieczorem mialam zabrac sie za teen wolfa bo cholernie mi sie nudzi :D
    obserwuję <3

    http://ink-your-think.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Znam 13 powodów, i wolę książkę, Słodkie kłamstewka oraz Stranger Things, to ostatnie mnie jakoś nie porwało, dwa poprzednie natomiast całkiem spoko :) 13 powodów super jako adaptacja, natomiast Słodkie kłamstewka trochę zagmatwane, ale i tak podobało mi się :)

    Paulina, www.blog.paulinakuciak.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co do słodkich kłamstewek to prawda, ale są świetne mimo wszystko :)

      Delete
  4. Riverdale teen wolf uwielbiam te seriale i czekam na nowe odcinki <3
    Mój blog

    ReplyDelete
  5. Oglądałem 13 powód, a po pierwszym odcinku SKAM się poddałem. Słyszałem wiele pozytywnych opinii o teen wolf

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma co się poddawać po jednym odcinku, polecam obejrzeć więcej :D

      Delete
  6. Z tych wszystkich widziałam Carrie Diaries i muszę przyznać, że zrobiony w fajnym klimacie i sezon zrobiłam w kilka dni. Ostatnio oglądałam też 13 Reasons Why.
    Myślałam o SKAM już wcześniej, a teraz zainteresował mnie Riverdale. Pewnie zacznę go oglądać :) Dzięki i pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  7. Zaciekawił mnie serial 13 REASONS WHY, chociaż moim numerem jeden nadal pozostaje Gra o tron :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie oglądałam, ale chyba czas to zmienić ;)

      Delete
  8. Slyszalam o 4 tylko dlatego ze wszedzie o nich w intenrecie. Teen wolf widzialam kawaleczek w tv. Nie ogladlam ani jednego. Chyba jakos mnie nie ciagnie do nich. pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze można próbować :D Również pozdrawiam :)

      Delete
  9. Kojarzę większość seriali :)
    Aktualnie oglądam "13 powodów"

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. jedynie "Stranger Thinks" oglądałam i całkiem mi się podobało, chociaż to zdecydowanie nie mój typ seriali. ;) osobiście preferuję bardziej historyczne czy prawnicze/lekarskie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdy ma inny typ, ale i tak fajnie, że chociaż próbowałaś czegoś innego :)

      Delete
  11. Wiekszosc ogladalam,lubie taka tematyke seriali. Obecnie ogladam iZombie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, o iZombie jeszcze nie słyszała, może zabiorę się do oglądania w niedalekiej przyszłości :)

      Delete
  12. 'Stranger Things' kocham i z niecierpliwością czekam na kolejny sezon! 'SKAM' też zajmuje dużo miejsca w moim serduszku :)
    A o '13 Reasons Why' ciężko jest mi się wypowiedzieć w kilku słowach, więc zapraszam na post u mnie w którym piszę co uważam o tym serialu: YOZIZIRA.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger