August 3, 2017

MY SKIN ROUTINE



Heejka! Dzisiaj przychodzę do was z pielęgnacją mojej buźki :)  Chciałabym jeszcze na wstępnie powiedzieć, że nie używam tego wszystkiego każdego dnia tylko na zmianę.

MASECZKI

Uwielbiam używać różnego rodzaju maseczki, są świetne! W ostatnim czasie używałam najczęściej tych z avonu,o dziwo za tak niską cenę są naprawdę dobre.





KREM NA DZIEŃ I PEELING

Jedna z moich ulubionych rzeczy czyli peeling! Robię go 2/3 razy w tygodniu, po prostu uwielbiam jaki daje efekt oczyszczonej twarzy. Do rozprowadzania go używam silikonowej szczoteczki, którą sobie zostawiłam po zużytym żelu z BIOLIQ. 
Obok znajduję się także z firmy BIOLIQ krem na dzień do cery trądzikowej. 



ŻEL


Tutaj mamy żel z Aloesem, niestety stosuje go rzadziej, ponieważ nie wiem czemu, ale po nałożeniu go, na następny dzień  swędzą mnie miejsca w których mam trądzik i to nie do wytrzymania.



ANTYBIOTYK

Ten antybiotyk przepisał mi dermatolog, więc wiele o nim powiedzieć nie mogę. Nakładam go wacikiem każdego dnia przed snem.




DEMAKIJAŻ

Pierwszą rzeczą jaką mam jest to taki preparat z VICHY 3w1. Jest w nim zawarte mleczko, tonik oraz płyn do demakijażu.



Drugą rzeczą są chusteczki z BEBAUTY. Posiadam dwa rodzaje - łagodne dla skóry i z płynem micelarnym. Obie paczki spisują się dobrze.



ZIAJA

Ostatnimi już rzeczami są to dwa produkty z ziaji, które zawieraja w sobie liście manuka. 
Po prawej mamy krem na noc, a po prawej tonik zwężający pory na dzień/noc. 



12 comments:

  1. Uwielbiam tą serię z Ziaji 'liście manuka', bardzo dobrze na mnie działa :) Ogólnie strasznie polubiłam ostatnio tą firmę.
    Chyba wypróbuję którąś z maseczek, o których napisalaś, bo jakoś nigdy nie byłam przekonana do Avonu, ale kto wie, może moje podejście się zmieni :)
    YOZIZIRA.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mi dermatolog przepisał maści. I tak za wiele nie pomagają. Na jesień ma mi przepisać mocniejsze leki.
    Ps.Obserwuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi o dziwo działa, mimo że nie byłam na początku przekonana, bo nie było widać efektów, więc może poużywaj dłużej ;)

      Delete
  3. Tez używam tej serii z ziaji i sprawdzają się u mnie świetnie:) obserwuje

    ReplyDelete
  4. Również stosowałam maski z Avon i bardzo sobie je chwalę :-)

    ReplyDelete
  5. Mi też lekarz przepisał dwie maści :) Co do kosmetyków z ziaji jestem bardzo zadowolona ale jeszcze nigdy nie miałam tej maści, więc chyba sobie ją kupię :) Pozdrawiam :*
    Mój blog: http://wiczka12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jeśli chodzi o maseczki z Avonu odpadają totalnie, poniewaz mnie uczulają ;(
    https://kobiecomania.blogspot.com/2017/08/wislista-z-romwe.html

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger