August 9, 2017

TOP 5 APLIKACJI | AUGUST 2017


 Hej! W tym poście pokaże wam 5 aplikacji, które uwielbiam i nie ma dnia, żebym do nich nie zajrzała.




PUMPUP

1 aplikacja jest idealna dla osób, które kochają zdrowy tryb życia oraz dla takich, które szukają motywacji aby go zacząć.
Ta apka jest podoba do instagrama, możemy tam dodawać nasze zdjęcia oraz przeglądać innych. Różnica jest taka, że tutaj są bardziej umieszczane zdjęcia zdrowego jedzenia, aktywności którą wykonali inni lub przemian jakie dokonali. Znajdziemy także tutaj różne ćwiczenia, które śmiało możemy pod siebie podpasować nie tylko wysiłkowo, ale także czasowo.




INSTAGRAM 

Tą aplikacje chyba zna każdy, więc nie mam o niej wiele do powiedzenia. Lubie sobie codziennie rano poprzeglądać główną stronę i zobaczyć co się działo nawet po drugiej stronie świata.





SPOTIFY

Muzyka to część mojego życia, więc trudno by mi też było bez niej przeżyć. Na szczęście z ratunkiem przychodzi mi ta cudowna apka! Można tu obserwować wiele artystów, tworzyć swoje własne playlisty tak jak i swoich znajomych lub osób bardziej znanych. Cudo nic dodać nic ująć!



FISZKOTEKA

Z tą aplikacją poznałam się dzięki mojej nauczycielce od angielskiego. Wprowadzała ona w swoje lekcje, więcej nowoczesności dlatego zamiast zeszytów i tysiąca słówek w nim, miałyśmy wszystko tutaj podpisane w różnych folderach. Łatwo się da połapać, a nauka sto razy szybciej idzie.
Jest tutaj parę sposobów nauczania.
1. Zwykłe fiszki, po przeczytaniu słówka, które zostało wyświetlone i wymówione trzeba kliknąć pokaż, jeżeli wiedzieliśmy co znaczy to słówko dajemy wiedziałem, jeżeli nie - nie wiedziałem. Aplikacja automatycznie oddziela i wałkuje to czego nie wiedzieliśmy, aż zapamiętamy.
2. Sposób na naukę pisowni też jest i działa w identyczny sposób, jeżeli napiszemy coś źle przerzuca do oddzielnego 'folderu' i męczy nas aż nie nauczymy pisać się danej rzeczy poprawnie.
3. Jest również ABC czyli na ekranie pojawia się słówko, a pod nim słowa w innym wybranym języku spośród których trzeba wybrać poprawne.


WEHEARTIT

Moja codzienna strzykawka inspiracji. Sięgam tu gdy brakuje mi pomysłów na stroje lub gdy chcę dowiedzieć się co jest teraz na topie. Gdy szukam motywacji do różnych rzeczy, również spisuje się na medal. Po prostu coś co kocham.


1 comment:

  1. Jak dla mnie spotify jest najlepsze, słucham muzyki z tej apki na okrągło:)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger