August 15, 2017

ZAŁOŻYŁAM KANAŁ NA YT?



Hej! Dzisiaj mijają równo 3 lata od dodania przeze mnie pierwszego postu na bloga. Nie wierzę jak ten czas szybko mija! Czuję się jakby to było wczoraj, ten stres - a co jeśli znajomi się dowiedzą, co pomyślą? Jeżeli ludziom się nie spodoba i mnie wyśmieją? Boję się. 
Tak to było jedno z wielu towarzyszących mi wtedy uczuć. Szczerze mówiąc przez dwa pierwsze lata istnienia tego bloga byłam mało tutaj aktywna i tego bardzo żałuję. Dopiero w tym roku postanowiłam oraz zaczęłam się więcej udzielać i jestem z tego bardzo zadowolona!
Z okazji tego, że mój blog ma już 3 lata i chcę go dalej rozwijać pod każdym kątem, założyłam do niego kanał na YouTubie. Na razie pokazują się tam same vlogi, ale będę dodawać tam filmiki o różnej tematyce (najczęściej takie, które będzie mi łatwiej nagrać niż zrobić post). Liczę że się wam spodoba! Na dole macie filmiki które już się znajdują na kanele oraz zachęcam do subskrybowania :)


2 comments:

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger