February 17, 2017

SPRING BREAK


Hej! W końcu doczekałam się moich upragnionych ferii. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mogę wieczorem usiąść w pokoju i nie martwić się szkołą następnego dnia, nareszcie śpię tyle ile mi się zapragnie i robię to co lubię. Nie śpieszę się nigdzie, nie stresuję, czuję się jakby były już wakacje.  Pierwszy tydzień mija mi spokojnie, wiele się nie działo, cieszyłam się wolnym czasem, a również spędzałam czas z znajomymi. Drugi tydzień zapowiada się wręcz przeciwnie - dużo planów i nadzieja, że wszystko wyjdzie.
Parę postów temu pisałam, że podsumuję rok 2016, wiem że robię to trochę późno, ale lepiej późno niż wcale.
2016 nie należał do najlepszych roków, ale nie był najgorszym - był dobry. Wiele się działo były chwile lepsze i gorsze.  Poznałam wiele wspaniałych osób, odwiedziłam dużo pięknych miejsc, nazbierałam masę cudownych niezapomnianych wspomnień  i to sprawiło, że ten rok był dobry. Owszem było parę sytuacji, które mogły by się nie wydarzyć, no ale wszystko dzieje się po coś.
Jeżeli chodzi o 2017 i o moje plany tak jak i postanowienia to powiem tak - mam je, ale nie będę się nimi tutaj dzieliła, może jedynie tym, aby ten rok był jak najlepszy. Są to raczej dla mnie postanowienia ważne i ważniejsze, ale również są takie, które są mało możliwe do spełnienia, chociaż czasami nawet niemożliwe staje się możliwe jak się postaramy.
Życzę wszystkim, którzy mają też teraz ferie, mile spędzonego ich drugiego tygodnia :)!

Sweterek - H&M Spodnie - H&M











4 comments:

  1. Jaki cudny sweterek! Dla mnie rok 2016 też nie był najlepszym.
    Tobie również życzę udanych ferii!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    ReplyDelete
  2. Dla mnie rok poprzedni był bardzo dobry a ten zaczął się niestety kiepsko :(
    Śliczny sweterek <3

    ReplyDelete
  3. Ja od pewnego czasu mam dobry okres, a 2017 zaczął się do mnie po prostymu dobrze, bez żadnych fajerwerek. :D Ale i tak dobrze, 2016 zaczęłam jednym przykrym wydarzeniem :c
    Śliczne zdjęcia! Bardzo podoba mi się ten sweter, a spodnie... Cudo!
    Pozdrawiam, Nikola!

    ReplyDelete
  4. Też ma ferie ;). Fajne fotki.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger