July 30, 2017

SURPRISE?




Witajcie ponownie na moim blogu :)!

Ostatnie tygodnie lecą mi tak beznadziejnie, że to szok! Marnuje czas na leżeniu w łóżku i oglądaniu różnych filmów/seriali, a wszystko to przez to, że pogoda jest okropna, aż nie chce się wychodzić z domu i to chyba główny powód mojego rozleniwienia się. Od piątku pogoda na szczęście się poprawiła, więc i ja postarałam się poprawić rutynę swojego dnia, dzięki czemu moje samopoczucie jest od razu lepsze.  Jak wiecie (pozdrawiam ludzi ze snapa!) lub nie wiecie, planuję na sierpień troszkę coś innego, ale wydaje mi się że ciekawego i może wam się spodobać. Będzie to w jakimś stopniu trudne lecz powinno wyjść, więc trzymajcie kciuki!  Szczegółów dowiecie się 1 sierpnia czyli już w ten wtorek. A póki co możecie mi dać w komentarzach znać jaki post chcielibyście zobaczyć :)




sweater- house   Bodysuits - C&A   pants- zara












SNAPCODE

10 comments:

  1. Nie tylko Ty się rozleniwiłaś. Postanowiłam sobie, że bardziej się wezmę za siebie w wakacje, a tu stoję w miejscu. Muszę koniecznie to naprawić dla samej siebie. Poza tym chciałabym zobaczyć post np. z Twoją ulubioną muzyką itp :)

    ReplyDelete
  2. Ahhh moje wakacje to tylko książki laptop muzyka i jedzenie. Pogoda czasami zachęca ale i tak nie mam ochoty. Pewne sprawy rodzinne również bardzo komplikują.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasem trzeba oderwać się od codzienności, zaszalej :D

      Delete
  3. Myślę, że większość osób robi dokładnie to co ty (i ja) w deszczowe dni , ale miejmy nadzieje ze pogoda taka jak dzisiejsza zostanie z nami na dłużej :D A może dodałabyś post o swoich planach na przyszłość ? Gdzie wyobrażasz sobie siebie za 5, 10 lat?

    Pozdrawiam , moszovska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo fajny pomysł, na pewno wezmę go pod uwagę, dziękuje :)

      Delete
  4. Miałam w ostatnim czasie tak samo...tylko leżałam w łóżku i oglądałam filmy. Co innego można robić, kiedy za oknem pada? Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety bardzo ciężko jest się zmotywować, to prawda

      Delete
  5. ja leżę i oglądam filmy nawet jak za oknem świeci słońce :D a to dlatego że albo jest za ciepło albo za zimno i zawsze coś nie gra. Jesteś bardzo ładną dziewczyną więc może posty dotyczące czegoś urodowego bo miło się ogląda :)

    http://skyler-blu.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, może w końcu trafi się pogoda idealna :) Bardzo dziękuje za pomysł, postaram się go wziąć pod uwagę i zrealizować wkrótce :D

      Delete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger