July 15, 2017

TEN FACTS ABOUT ME




Hejka! Z okazji tego, że ostatni taki post był prawie półtora roku temu to przygotowałam dla was świeżą porcje 10 faktów o mnie.


1. Mam na imię Nicole
2. Mam 16 lat
3. Lubię podróżować, poznawać nowe osoby, pozować do zdjęć, ale również i je robić oraz blogować.
4. Kierunek na jaki idę do szkoły ponadgimnazjalnej to MAT-INF
5. Moim marzeniem jest zostać kimś wielkim i cenionym przez innych.
6. Moimi idolami są Ariana Grande, Justin Bieber i Rihanna. Podziwiam również i szanuje bardzo  Miley Cyrus, Lena Del Rey, Shawna Mendesa i Selene Gomez.
7. Słucham rocka oraz popu, czasami także amerykańskiego rapu.
8. Mam 173cm wzrostu.
9. Najbardziej w życiu zależy mi na rodzinie i przyjaciołach.
10. Mam dwa kompleksy, o których nie boje się mówić, a są nimi trądzik i boczki na brzuchu.













14 comments:

  1. Ja tez lubię podróżować :)
    A niedoskonałości cery miną z wiekiem :)

    Piękne zdjęcia :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już znikają, ale jednak mam ten kompleks ahha Dziękuje bardzo! :)

      Delete
  2. Mat-inf ogólnie to jeden z tych trudniejszych kierunków, ale też bardziej szanowanych. ja jestem na mat-geo-ang i w sumie to pewnie dla 3/4 szkoły moglibyśmy nie istnieć :P
    O, też lubię Miley Cyrus, ale nie jestem jej wielka fanką przez to, ze jednak mam do niej krytyczne podejście i nie wszystkie rzeczy, które kiedyś robiła, przypadały mi do gustu.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liczę na to że sobie na tym kierunku poradzę, a co do Twojego kierunku to bardzo Ci w nim zazdroszczę angielskiego! A co do Miley to jestem jej fanką i szanuję ją praktycznie od zawsze, owszem idolką moją nie jest, a na te akcje staram się przymknąć oko ;)

      Delete
  3. Również mam 16 lat i uwielbiam podróżować :D a do liceum idę na mat-fiz, czyli prawie tak samo ;D pozdrawiam i zapraszam ^^
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. My prawdopodobnie będziemy połączeni z mat-fizem :D Również pozdrawiam cieplutko!

      Delete
  4. Kobietko twoje kompleksy to na prawdę nic złego ale warto się ich pozbyć :D Dobrze wiesz jak ;) Kiedyś też byłam nastolatką i miałam swoje "kompleksy", a teraz? Teraz już nie jestem nastolatką :D A tak na serio: teraz uważam , że kompleksy nie istnieją - są to jedynie niedoskonałości, które można zwalczyć. Zapraszam do mnie na fakty :) Pozdrawiam ! https://53kgmniej.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cały czas nad nimi pracuje, ale dziękuje za tak miły komentarz :)!

      Delete
  5. Ciekawe fakty. Ja również uwielbiam Miley a Lany Del Rey mam nawet płyte :) Kierunek szkoły również ambitny - nie odważyłbym się :D powodzenia ci życzę!
    Super wyglądasz

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Szanowany kierunek, szacun :D Mamy prawie ten sam wzrost, wysokie z nas dziewczyny :)

    ReplyDelete
  7. Też jestem na mat-inf, ale mam jeszcze fizykę. Chyba całkiem dobry wybór. Śliczne zdjęcia, uwielbiam takie połączenia ;)
    Mój blog - klik
    Zapraszam, paniKa ;)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger