March 4, 2018

TIRED OF...


Hej! Ostatnio same posty z motywacjami, a z mojej strony zero zapału!
Dni mi lecą szybko, a weekendy jeszcze szybciej. Nawet nie wiem kiedy zleciał luty, czuję jakby dopiero wczoraj był pierwszy...
Mimo, że dni lecą tak nie ubłagalnie szybko, to dla mnie nie jest to przeszkodą, aby nic nie robić, co przyczynia się do tego, że nauki w szkole jest co raz więcej, a ja siedzę i tylko patrzę jak moja kupka rzeczy do zrobienia rośnie.
Gdy w końcu zdałam sobie sprawę, ile dni szkolnych mi zostało po odliczeniu świąt i innych przerw plus moich wyjazdów, to się przeraziłam, że mam tego czasu tak mało, a tyle do zaliczenia lub poprawienia. Najchętniej to chciałabym już wakacje, żeby wszystko było za mną lub chociaż żeby było ciepło, bo wtedy mam więcej chęci do życia. A wam jak mijają pierwsze miesiące nowego roku?











10 comments:

  1. Mam bardzo podobnie - dni mijają błyskawicznie, a liczba rzeczy do zrobienia ciągnie rośnie. Jedynie motywacji brak.

    Prześliczne zdjęcia.

    ReplyDelete
  2. Czas szybko płynie i często brakuje mi czasu na zrobienie wielu rzeczy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, mi teżm a jak się już znajdzie to go nie wykorzystuje tak jakbym chciała..

      Delete
  3. Bardzo artystyczne, piękne zdjęcia :*

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia! Ja ostatnio też tak mam, za szybko lecą te dni.

    ReplyDelete
  5. Oj tak czas ostatnio mija mi naprawdę bardzo szybko. Cudowne zdjęcia :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger