March 24, 2018

SPRING


Hej! Zima się skończyła, ale wiosny nie widać, a przynajmniej w moim regionie.


Chętnie zrzuciłabym już tą grubą kurtkę i ubrała zwykłą bluzę lub bomberke, do tego już nie mogę się doczekać aż znowu pojeżdżę na rolkach lub rowerze, tak za tym tęsknie! Niestety jeszcze troszkę muszę na to poczekać w tym czasie opuszczone przeze mnie zajęcia dają o sobie znać, a tu tylko 21 dni do wyjazdu! (Psst będzie vlog! kanał - klik) Zbliżają się święta co oznacza wolne, nie mogę się doczekać, żeby w końcu mieć okazje do wyspania się, a do tego moja kuzynka przyjeżdża!
Dzisiaj wyjątkowo post krótki, ponieważ ten tydzień nie należał do najlepszych, ale nie chciałam, aby ten weekend był bez posta.
A co u was? Jakie macie plany na święta?

kurtka- sinsay, koszulka- sinsay, spodnie- zara, buty- adidas 







8 comments:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, buziaczki:*

    Obserwuję i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia! Niestety u mnie też zima jeszcze dobrze się trzyma :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, mozemy razem sie modlić o ciepło haha

      Delete
  3. Szkoda ,że nie widziałam takiej kurtki w sinsayu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mega fajna jest! Dorwałam ją na black friday online ;)

      Delete
  4. Super stylizacja, u mnie niestety bardziej widać zimę niż wiosnę także twoja stylizacja jak najbardziej przypasowywuje się również do mojej pogody będącej za oknem, niestety.
    Zapraszam Cię do siebie, obserwuje <3
    makijazagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fajna stylizacja i piękne włosy ;)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger