March 31, 2018

CHANGES?


 Heejka wszystkim! Jak możecie zauważyć ostatnio troszkę się zmieniło jeżeli chodzi o bloga, ponieważ posty pojawiają się dwa razy w tygodniu (środa i weekend) lub przynajmniej ten środowy jest raz na dwa tygodnie. Staram się także regularnie aktualizować instagrama uicol3, a zdjęcia są bardzo dobrej jakości dzięki Aleksadra Płaczkowska (zapraszam gorąco na jej instagrama!). Największą zmianą jednak jest, że teraz można mnie już wszędzie znaleźć pod nazwą UICOL3, ponieważ zmieniłam nazwę bloga, co dla mnie było dużym krokiem, bo jakby nie było, byłam przywiązana do starej nazwy.  W najbliższych miesiącach mam również zamiar zrobić taki krok, aby link był samą nazwą bez dodatku blogspota. Ooo, prawie zapomniałam, w najbliższym czasie powinien pojawić się post związany z czym dla mnie małym, ale jednak dużym i prawdopodobnie pomocnym w rozwinięciu się.  A czy w robicie jakieś swoje małe kroczki do uzyskania celu?

sweter- H&M spodnie- sinsay 





6 comments:

  1. Super Ze twój blog zmienia się na lepsze :) widać świetna jakość zdjęć ;)

    ReplyDelete
  2. Zmiany zawsze na lepsze ;) U mnie też akurat spora rewolucja. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Bardzo ladna jesteś i super wyglądasz :)

    ReplyDelete
  4. Czasami trzeba coś zmienić
    Zapraszam do mnie recenzjebynikaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger