July 22, 2017

LAST WEEKS #3


Heeej! Dawno nie było tego typu postu, więc nadszedł chyba czas żeby to się zmieniło!

Jak wiecie przez parę miesięcy mnie tu nie było, ale przez ten czas skolekcjonowałam kilka naprawdę pięknych chwil. (Mimo to cały czas jestem aktywna na instagramie, na którego swoją drogą serdecznie zapraszam - UICOL3)
 Byłam na Górze Św. Anny, co prawda był to już mój drugi wyjazd w to miejsce, ale nie żałuję. Tym razem bardziej przyjrzałam się i zauważyłam że są tam naprawdę piękne widoki, których rok wcześniej w ogóle nie zauważyłam.
Przez ten czas miałam również okazje zobaczyć jak wyglądałabym i czuła się w czarnym kolorze włosów. Szczerze mówiąc wole swój naturalny kolor i raczej nie za szybko przerzucę się na coś innego. Spędziłam też wiele czasu ze znajomymi. Odwiedziłam także parę pobliskich miejsc, do których najczęściej jechałyśmy na rowerach lub rolkach. Jak już wiecie miałam komers, więc z tamtego czasu też nie zabrakło pięknych wspomnień - pożegnanie się było gorszą częścią, ale za to wytańczyłam się tak, że moją jedyną obawą w tamtym momencie było to czy rano dam radę wstać czy może ból zdartych stóp mi na to nie pozwoli.
PS. Piszcie w komentarzach jakie posty chcielibyście zobaczyć :)










SNAPCODE

16 comments:

  1. Widoki na górze św. Anny są piękne, sama byłam! :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    ReplyDelete
  2. Nigdy nie byłam na górze św. Anny jednak muszę to nadrobić ;)
    Fajnie że spędziłaś miło ten czas

    ReplyDelete
  3. Super wpis i fantastyczne zdjęcia! Lepiej ci w naturalnych włosach, ale w czarnych też spoko ;)

    ReplyDelete
  4. Pięknie Ci było też w blondzie,najważniejsze,żeby Tobie się podobało!:))
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ślicznie wyglądasz w blondzie
    bardzo ładne fotografie;)
    pozdrawiam;*

    ReplyDelete
  6. :) Ładnie Ci w blondzie! Tak naturalnie!Klaudia J

    ReplyDelete
  7. Super wpis, śliczne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  8. Hi dear, i'm a new follower of your blog, can you follow me on my blog? <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger