July 8, 2017

BREAK



Hejka! Dawno mnie tu nie było, bo aż 3 miesiące, ale powracam! Nie powiem, stęskniłam się za pisaniem i pozowaniem do zdjęć, ale przed egzaminami potrzebowałam czasu, a po nich nawet nie wiem kiedy to tak szybko poleciało. Oficjalnie zamknęłam jeden z rozdziałów w swoim życiu kończąc gimnazjum. Te trzy lata były cudowne i wiem, że za szybko ich nie zapomnę. Poznałam wiele super kochanych osób dzięki tej szkole, sporo się nauczyłam i stworzyłam piękne wspomnienia. Moją klasa mimo że nie była idealna, czasem była naprawdę wkurzająca i na początku chciałam się przepisać do innej, to pokochałam ją całym sercem i troszkę mi smutno, że nie zobaczę tych wszystkich wariatów 1 września w jednej sali, no ale cóż życie toczy się dalej. Aktualnie czekam na wyniki osób zakwalifikowanych do szkół, w których złożyłam papiery. Z tego powodu też dopiero za parę dni dowiem się w których murach szkoły będę spędzała najbliższe 3 a może 4 lata.
No ale koniec gadania o szkole! Mamy wakacje! Za niedługo wyjeżdżam na tydzień do Warszawy, co oznacza, że znajdę się tam gdzie najlepiej się czuje - w dużym mieście, które tętni życiem. Już nie mogę się doczekać!

Zdjęcia wykonała KLAUDIA DROZDA


koszulka - cropp   spodnie - zara   buty - adidas  


















11 comments:

  1. Świetna koszulka!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com
    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete
  2. U nas wyniki już były ;) A ja na takowe czekałam trzy lat temu. Teraz czeka mnie ostatni rok w mojej szkole ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie będą dopiero jutro, ale już się nie mogę doczekać ;D Powodzenia na ostatnim roku!

      Delete
  3. O pamiętam tą bieganinę rok temu i stresowanie się gdzie się dostanę i z kim będę w klasie :D
    Na pewno przyzwyczaisz się do nowej klasy i poznasz też inne świetne osoby :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Oj wa tamtym roku zmagałam się ze stresem w nowej szkole, ale ogólnie bardziej wolę liceum niż gimnazjum i obawy były zbędne :)
    Mój blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że u mnie będzie podobnie :D

      Delete
  5. Super zdjęcia ! Śliczny kolor szminki *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger