February 11, 2017

LET'S START FROM THE BEGINNING


Hej! Tak naprawdę nawet nie wiem co chcę tu napisać. Może po prostu zacznę wszystko od nowa, od podstaw.
A więc cześć! Mam na imię Nicole, mam 15 lat. Jestem zwykłą nastolatką prowadzącą monotonny tryb życia z próbą urozmaicenia go.
 Czemu założyłam bloga? Lubię pisać, ale również robić sobie zdjęcia, więc czemu tego nie połączyć i nie stworzyć czegoś swojego? Czegoś gdzie będę mogła pokazać siebie?
O czym marzę? O tym aby nie być jak większość tego świata, żeby być kimś chociażby w oczach najbliższych. Żeby spełniać marzenia, mimo wszystkich przeszkód na drodze, no bo przecież żeby dojść do wymarzonego celu musimy coś w tym kierunku zrobić, tak? A nie tylko siedzieć i patrzeć czy coś się stanie czy nie.
Bloga mam już prawie trzy lata i było to moim wielkim marzeniem aby go rozwinąć, a tak naprawdę nie zrobiłam w tym kierunku nic, po prostu go zaniedbałam i pomijałam systematyczność  postów, która jest tak ważna. Dlatego też teraz zacznijmy od nowa. powiedzmy, że ten post jest takim "nowym początkiem".  Moim nowym początkiem. Zobaczymy jak to się uda. Trzymajcie kciuki :)

koszula- atmosphere buty- Adidas













5 comments:

  1. powodzenia!
    sliczne zdjecia ♥

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cóż, pozostaje życzyć powodzenia, trzymam kciuki!
    Piękne zdjęcia 😃

    ReplyDelete
  3. Życzę powodzenia i wytrwałości! Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Powodzenia w takim razie :)
    Jesteś śliczna!
    Każdy z nas jest kimś dla najbliższych, więc gwarantuje, że Ty szczególnie starać się nie musisz, bo wydajesz się mądrą osóbką :) Ale wiadomo - zawsze może być lepiej, więc warto coś robić <3
    Mam nadzieję, że zaglądniesz do mnie ❤ YOZIZIRA.blogspot.com ❤

    ReplyDelete
  5. Cudownie wyszłaś na zdjeciach :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger