March 19, 2017

LAST WEEKS #2


Hej! Nie było mnie 2 tygodnie, ale wracam z zapasem zdjęć i pomysłów na następne - uwaga, uwaga - aż 3 tygodnie! A dzisiaj przychodzę do was z postem, pokazującym co robiłam przez czas od ostatniego LAST WEEKS
Pierwsze i chyba dla mnie najważniejsze, co się wydarzyło to to, że spotkałam się po raz 3 w przeciągu dwóch lat z jedną z ważniejszych dla mnie osób, z czego naprawdę się cieszę.
Jak już pisałam w innych postach miałam zamiar zapisać się na siłownię co zrobiłam i jak mam być szczera, to naprawdę do polubiłam.
Postanowiłam też więcej czytać, więc jestem aktualnie na 6 części Harrego Pottera, którego jestem wielką fanką.
W ostatnich tygodniach udało mi się także doprowadzić moje włosy do jakiegoś ładu, podcinając i cieniując je.
Zaczęłam również więcej spędzać czasu po za domem, co z jednej strony jest przyjemne, ale z drugiej wracam późno i mam mniej czasu na naukę, ale daje radę i jakoś to łączę.
A więc tak minęły mi ostatnie tygodnie, mam nadzieję, że wam też miło płynie czas i że spędzacie go z najbliższymi :)








1 comment:

  1. Więc tak, czytając to, doszłam do wniosku, że:
    1. Też powinnam więcej czytać.
    2. Bardzo tęsknię, za pewną osobą i chciałabym się z nią zobaczyć.
    3. Spędzanie weekendu na oglądaniu serialów to nie jest najlepszy pomysł.
    Poza tym, bardzo fajny, pozytywny wpis :)
    Serdecznie zapraszam na mój blog, każdy komentarz znaczy dla mnie bardzo wiele.
    http://blue-light-blog.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger