March 26, 2017

LAZY WEEK




Hej! Wczoraj zakończyłam okres próbnych egzaminów i jak mam być szczera, nie mogę się doczekać aż napiszę już te oficjalne, bo chciałabym mieć to za sobą.
Aktualnie leżę sobie z moim bratem i oglądamy film, miło jest spędzić czas z rodziną chociażby na tak prostej czynności. Zeszły tydzień był bardzo nudny, nic się nie działo ani nie robiłam niczego ciekawego. Większość czasu spędziłam w domu, bo pogoda powodowała, że nie chciało mi się być na świeżym powietrzu. Nawet w dzień wagarowicza, mimo że miałam zaproszenie do koleżanki, spędziłam go w domu przed książkami i oglądając filmy. A wam jak minął ostatni tydzień? :)











8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ja w tym roku piszę maturę i też, szczerze mówiąc, nie mogę się już doczekać. Zupełnie tak jak Ty, chciałbym mieć już egzaminy za sobą (a mnie na dodatek czekają jeszcze 4 miesiące wakacji :D ).
    Pogoda rzeczywiście w tym tygodniu nie rozpieszczała. Gdybyś miała ochotę coś poczytać to zapraszam do mnie po nowe e-booki - http://fundamenty-kulakowski.blogspot.com/ :)
    I muszę przyznać, że całkiem fajne te Twoje zdjęcia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i życzę powodzenia na maturze :)!

      Delete
    2. A Tobie powodzenia na egzaminach gimnazjalnych :)

      Delete
  3. Mój ostatni tydzień też był nudny , nic nadzwyczajnego się nie działo. Dopiero w weekend odżyłam i uwolniłam się od książek. Powodzenia na maturze :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisze egzaminy gimnazjalne,ale i tak bardzo dziękuję!♡

      Delete
  4. U mnie było bardzo pracowicie ;)
    Powodzenia na egzaminach! :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger