March 31, 2017

SUNNY LOVE



Hej! W końcu weekend i to nie byle jaki, ponieważ nauczyciele strajkują co oznacza, że mój weekend zaczyna się od piątku, z czego jestem naprawdę zadowolona! Pogoda jest cudowna, aż chce się żyć, ale mimo to siedzę aktualnie w domu pisząc dla was posta. Oczywiście nie bez powodu piszę go teraz, a nie jutro. Po południu wybieram się do kuzynki, ponieważ ma urodziny, a wracam dopiero jutro i mam zamiar ten dzień także spędzić aktywnie, aby nacieszyć się pogodą i oderwać się już od tego okresu jesienno-zimowej depresji. Jeżeli chodzi o ten tydzień to był naprawdę fajny, chociaż próby do poloneza mnie wymęczyły, bardziej niż jakakolwiek inna aktywność fizyczna. Oczywiście nie chcę tu narzekać, bo kocham tańczyć, ale nie obraziłabym się gdyby sala była lepiej klimatyzowana.
Za moment lecę się wykąpać i szykować powoli na po południe, a Wy jakie macie plany na weekend?







4 comments:

  1. Piękne zdjęcia. 💓 u mnie weekend super minął, a teraz pochmurna pogoda za oknem mam nadzieje że w weekend znów będzie ciepło.

    ReplyDelete
  2. Ja jak robi sie ciepło to niestety zaczynam weekendowa prace wiec nic przyjemnego haha
    OnlyDreams

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh, slabo, ale przynajmniej sobie coś zarobisz :)

      Delete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger