February 24, 2017

INSPIRATION - THAT WHAT WE NEED EVERY DAY




POST ZAWIERA DUŻĄ ILOŚĆ ZDJĘĆ!

Hej! Dzisiaj mam dla was przygotowane troszkę coś innego i krótkiego, pod względem tekstu :)
Inspiracja w naszym życiu odgrywa dosyć dużą rolę, ponieważ inspirujemy się różnymi rzeczami rano, w południe, wieczorem, małymi przedmiotami, tak jak i tymi dużymi, chwilami czy też właśnie zdjęciami, ale również różnymi celami do spełnienia w życiu. Dlatego mam dzisiaj dla was post, w którym pokażę wam po czym ja, że tak powiem, mam ożywienie twórcze  i do jakiej kategorii dana inspiracja należy. 
To co wam tutaj przedstawię motywuje mnie każdego dnia, ponieważ od pewnego czasu każdego ranka za nim wyjdę z łóżka, przeglądam aplikację z właśnie takimi zdjęciami, które naprawdę powodują, że aż chce się wstać i coś porobić, a jest to aplikacja WEHEARTIT . 

Mam nadzieję, że czymś się zainspirujecie
A o to parę moich motywacji żeby:

Mieć zdrowe ciało, ćwiczyć i zapisać się na siłownię






Zdrowo się odżywiać lub uczyć się gotować










Uczyć się, czytać książki, robić dodatkowe notatki






Nie smucić się brzydką pogodą, wiedzieć że co raz bliżej jest lato i co raz bliżej jest więcej wolnego czasu, który będę mogła spędzić z znajomymi 










Inspiracje modowe 











Wszystkie zdjęcia pochodzą z weheartit.com

2 comments:

  1. Super inspiracje, uwielbiam je przeglądać :)
    Obserwuje i zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam oglądać takie obrazki , od razu poprawia się humor :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger