February 7, 2017

INTERVIEW WITH NICOLE GRZEDA


Cześć i czołem! Tak jak pisałam na instagramie wracam dzisiaj z czymś nietypowym i całkiem nowym! A dokładniej z krótkim, można powiedzieć "wywiadem",który udzieliła mi Nicole Grzeda!

Może znacie ją z jej kanału na YouTubie ( po naciśnięciu w jej imię i nazwisko linijkę wyżej przejdziecie na jej kanał), więc cieszę się że dostałam taką szansę, aby zadać jej parę pytań. A o to i one:

1. Czy Twoja pasja jaka jest YouTube była na samym początku akceptowana przez rodzinę i znajomych?
Nie wszyscy wiedzieli od początku tak jak jest to teraz ale najbliżsi od zawsze mnie wspierali

2. Czy łączysz swój kanał z przyszłością czy jest to może chwilowa przygoda?
- Łączę go z przyszłością ponieważ jest to moja największa pasja, a w życiu trzeba robić to co sprawia człowiekowi przyjemność. Stąd też mój wybór studiów


3. Co chciałabyś robić gdyby nie kręcenie filmików?
-Myślę, że robiłabym to samo co teraz bo tak jak mówiłam Youtube to pasja. Raczej też bym studiowała i prowadziła podobny styl życia
4. Jaki jest Twój ulubiony filmik, który nakręciłaś?
-Ciężki wybór. Nie mogę chyba wybrać jednego. Ogólnie uwielbiam wszystkie filmiki z moich podróży

5. Z czego czerpiesz inspiracje?
-Dosłownie z wszystkiego!!
6. Jakie są Twoje ulubione kanały na YouTubie?
-Mam bardzo dużo, z różnych kategorii. Oglądam codziennie mnóstwo filmików i myślę, że inni byliby w szoku wiedząc ile czasu spędzam na Youtube. Z kategorii np. beauty uwielbiam Jaclyn Hill
7. Jakie dała byś porady osobą, które chcą zacząć kręcić na YT?
- Bądź sobą. Nie bój się, zrób to. Tylko pamiętaj, rób to z pasji a nie w jakimś celu materialistycznym. Widzowie od razu poznają jeśli nie robisz tego z miłości, więc miej z tego radość i baw się. Powodzenia!

Chciałam jeszcze raz bardzo podziękować Nicole za taką możliwość! Mam nadzieję, że taka mała odmiana wam się podobała :)!


 

10 comments:

  1. Ciekawy pomysł na post i interesujące pytania :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super pomysł z wywiadem na blogu!
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
  3. Podoba mi sie tego typu post. Bardzo fajny i ciekawy pomysł zostaje na dłużej ❤😘😍

    ReplyDelete
  4. Świetny pomysł na post :)
    Wywiad pomimo że jest krótki, zawiera ciekawe pytania i możemy dowiedzieć się najważniejszych rzeczy ❤ super!

    ReplyDelete
  5. Świetny wpis! Jak tylko będziesz miała możliwość,to przeprowadzaj wywiady dalej i wrzucaj je na bloga,bo wychodzi Ci to świetnie! Zadajesz cenne pytania z których możemy dowiedzieć się czegoś więcej niż np. z tych zadawanych na łamach czasopism. Duży plus dla Ciebie! 😍😜
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    ReplyDelete
  6. Super wywiad :) obserwuje i pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger