January 19, 2017

LAST WEEKS


 Dzisiaj mam dla was sklejkę zdjęć z ostatnich tygodni. Niedawno był sylwester, a co z tym idzie nowy rok, więc zaczynamy postanowienia i 'nowe ja'. Osobiście zostawię to tak jak i podsumowanie 2016 roku na inny post. Byłam również na studniówce. Szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś bardziej 'wow', ale mimo to było naprawdę fajnie i śmiesznie. Rozchorowałam się, więc można mnie zobaczyć teraz w większości chodzącą, kaszlącą lub smarkającą co jest okropne i mam już dość. Dostałam również pracę, ale mimo to staram się nie zaniedbywać szkoły.
Pod koniec lutego mam ferie i już naprawdę nie mogę się ich doczekać, bo marzę o odpoczęciu od szkoły. Co do lutego jeszcze to zapisuje się z koleżanką od pierwszego na.... siłownię! Masakra haha
 Za mną pierwsze próbne egzaminy gimnazjalne i jak mam być szczera - Polski był łatwy, a cała reszta to totalna porażka.
.

Na zdjęciach możecie zobaczyć co robiłam, z kim, jak moja szkoła wygrywała 28:0, a nawet jak się ja i moja przyjaciółka zmieniłyśmy przez trzy lata.

Życzę wszystkim miłych ferii :)













3 comments:

  1. świetny post i świetne zdjęcia, mało aktualnie takich w blogosferze
    Powodzenia w blogowaniu! ♥
    http://wiktoria-adas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ciekawy wpis i zdjęcia :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia ^^ Kocham Teen Wolf <3 Pozdrawiam i zostaję na dłużej

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger