November 9, 2015

FALL

Hey,hey! To co się teraz u mnie dzieje to totalne szaleństwo!

W prawie każdy dzień jakaś kartkówka, sprawdzian lub to i to. Dodatkowo zapisałam się na parę konkursów i zaczęłam chodzić na zajęcia z gry na keyboard'zie! Mój dzień wygląda następująco: szkoła,dom,wolne,nauka,wolne (kąpiel etc), łóżko.
Szczerze mówiąc jeżeli chodzi o jesień to nawet cieszę się z niej, ponieważ uwielbiam nosić duże bluzy, grube swetry, no a zwłaszcza kocham ten okres przed świąteczny! Szkoda, że ten rok zleciał tak szybko, za szybko. Pomyśleć że już za 1,5 roku będę pisać testy końcowe i będę szła do liceum.. Ahh.. nie wyobrażam sobie tego. Ale dobra zmieńmy temat, bo chyba pisałam o czymś innym!

Nie mając chęci na pisanie i pomysłu na ten post to on i tak powstał dzięki jednej mega pozytywnej i kochanej osobie, którą poznałam trochę bliżej, parę tygodni temu - Klaudii. Gdyby nie ona postu pewnie nie byłoby do świąt haha
Również muszę powiedzieć, że została ona moimi ulubionym fotografem i jak tylko założy stronkę to link się tu znajdzie :)


Pomimo tego ile się teraz dzieje i ile mam do roboty, to chciałabym się zapisać na... gimnastykę! Zawsze mnie to interesowało i prawdopodobnie będę mieć teraz okazję, aby na takie zajęcia uczęszczać. Chociaż wiem, że to nie będzie łatwe nie zniechęca mnie to i już się nie mogę doczekać, żeby się zapisać. Aaa! No i chciałabym wrócić do tańca towarzyskiego, ale to już chyba nie w tym roku..


 Ponieważ mam tyle zajęć stwierdziłam, że przydałby mi się organizer, w którym będę mogła sobie wszystko planować, więc muszę zacząć się za jakimś ciekawym rozglądać.
 A tak na finał  trochę się przeziębiłam - ból gardła,kaszel, katar i te sprawy, ale to w końcu nie może mi w niczym przeszkodzić tak? Parę tabletek, głowa do góry i na przód!


Do następnego posta :)!

4 comments:

  1. Najlepsza blogerka na swiecie ❤

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Gimnastyka bylaby swietna!❤

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger