October 3, 2015

Smile :)


Hey, a więc dzisiaj chcę napisać coś o byciu szczęśliwym i uśmiechaniu się :)





Ja i moja przyjaciółka wiele się śmiejemy i niektórzy twierdzą, że powinnyśmy być już trochę bardziej poważne, bo w końcu jesteśmy już 2 gimnazjum.

Szczerze? Nie przejmujemy się tym , ponieważ uśmiech to część nas, cześć mnie, część mojego życia, to ja. Nie wyobrażam sobie nie uśmiechać się, a zwłaszcza jeszcze teraz jak jestem młoda i mam do tego wiele okazji. Później może już nie być tak kolorowo i ludzie będą ode mnie wymagać wiele powagi




Jest wiele osób smutnych, tnących się i płaczących z różnych powodów, ale chyba najczęstszym powodem, który teraz można usłyszeć od osoby cały czas smutnej i tnącej się jest ' brak drugiej połówki'. Tak naprawdę nasze szczęście nie zależy od drugiej osoby tylko od nas samych. Powinniśmy cieszyć się z najmniejszej rzeczy, ponieważ nic nie dzieje się bez powodu, a te najmniejsze rzeczy wokół nas, których często nie zauważamy, mogą okazać się najlepszymi i najcenniejszymi chwilami w życiu.






Od takich osób można też usłyszeć często, że ktoś powiedział coś na ich temat negatywnego typu ' jesteś gruba/gruby' lub ' jesteś brzydka/brzydki'. Nikt nie powinien was oceniać i sami nie powinniście się tym przejmować, ponieważ tak naprawdę to WASZA opinia na wasz temat jest najważniejsza, gdyż to Ty powinnaś/powinieneś czuć się dobrze w swoim ciele, a nie ktoś patrząc się na Ciebie. 




 Nikt nie jest ideałem i nikt nigdy nie będzie, a zresztą i tak ideały są już przereklamowane i lepiej być sobą,  bo drugiej osoby takiej jak Ty nie ma, byłeś, jesteś i będziesz zawsze wyjątkowy na swój własny sposób.
Śmiej, wygłupiaj się, bądź szalonym kiedy tylko możesz, bo później może zabraknąć na to czasu.


To tyle ode mnie na dzisiaj, miłego dnia :) 

2 comments:

  1. Boskie zjdęcia!
    Też uważam, że trzeba być sobą, nie lubię jak ktoś stara się kogoś udawać.
    Zapraszam do siebie - Mój blog - KLIK ♥

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger