June 13, 2015

Znowu mnie nie było?


Hey, tak wiem znowu mnie tu nie było przez ile? Miesiąc? Chyba nawet więcej.. Ale w tą środę kończą mi się już różnego rodzaju zaliczenia i jestem wolna! 




Nie było mnie tu z kilku powodów :
1. Brak internetu przez 2 tygodnie!
2. Poprawienie, niektórych przedmiotów
3. Pomaganie w kościele
To są jedne z największych przyczyn, które nie pozwalały mi usiąść przed laptopem.
Teraz na szczęście zaczynam być wolna i mam zamiar wrócić na bloga na stałe!
Przez ten czas poznałam wiele wspaniałych i kochanych osób!
 


M.in. poznałam Kasię, którą chciałam poznać od bardzo dawna i przy okazji pójść do niej na zdjęcia. (Zapraszam gorąco do niej na stronkę, są tam naprawdę śliczne zdjęcia Kasia Mendel Photography ) Na początku naprawdę się stresowałam i spóźniłam  na spotkanie, ale na szczęście Kasia nie była zła. Okazała się bardzo fajną i pozytywną osóbką, która ma cudowną pasję, bardzo trudną i męczącą. Sama się zajmuję troszkę fotografią, ale nie jakoś super, bo nie mam porządnego aparatu i naprawdę ją podziwiam!
Zdjęcia wyszły cudownie choć, ja nie wyszłam aż tak ładnie, bo jestem nie zbyt fotogeniczna. 


Bardzo się stresowałam przez co nie pozowałam tak jak chciałam, ale mam nadzieję, że będę miała jeszcze nie jedną okazję, aby pójść do Kasi na zdjęcia i po pozować lepiej :)


Jeżeli chodzi o kościół, to przez cały tydzień chodziłam na 18:30 do 19:30, aby na procesji nieść sztandar. (Mogę być z siebie dumna, ponieważ nie opuściłam ani jednego razu :) )





Jeżeli chodzi o następne posty to chcę, aby pojawiały się one co weekend :) 


Buty-converse, spodenki- bershka, bluzka- moodo

ZAPRASZAM JESZCZE RAZ DO KASI NA STRONKĘ Kasia Mendel Photography
Do zobaczenia za niedługo :)!

25 comments:

  1. Fajne zdjęcia bardzo fajne!!!
    http://gglovato.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia! :) Czekam na kolejny post! Co powiesz na wspolna obserwacje? Daj znać u mnie :)
    http://kxsiia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super, że wracasz :)
    Czasem oceny są ważniejsze :)

    Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje ;)
      I oceny sa zawsze wazniejsze :)

      Delete
  4. Super wyszły zdjęcia i ogólnie fajnie napisany post. A tą Kasie poznałaś przez internet ? Czy jak :d
    meybelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm.. no nie wiem czy to tak mozna nazwac, poniewaz obserwowalam jej stronke i tylko sobie mowilam, ze musze isc do niej na zdjecia musze, musze, musze, az w koncu przelamalam sie i do niej napisalam, pozniej sie dogadalysmy w sprawie zdjec i tak sie mniej wiecej poznalysmy :)

      Delete
  5. http://wikiandmarta.blogspot.com/ -Zapraszamy
    Komentarz za kometarz,obserwacja za obserwację?
    Świetny post,super blog:)

    ReplyDelete
  6. Super zdjęcia! Fajnie,że wróciłaś :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Zajebiste zdjęcia, mam nadzieje, że gdy nadejdzie wolny czas będzie ich i postów więcej - mam z tym ten sam problem :)
    http://one-day-to-my-life.blogspot.com/ serdecznie zapraszam do mnie, dopiero początkuję:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje bardzo i ciesze sie, ze ktos mnie rozumie :)

      Delete
  8. Jakie sliczniutke zdjęcia :*
    iza-introverted.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia są naprawdę świetne! Jesteś bardzo fotogeniczna ;)

    ReplyDelete
  10. Cudne zdjęcia + cudny blog :-)

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia wyszły cudownie! Świetnie, że już wróciłaś ;)
    Ja też chodziłam przez ten tydzień codziennie do kościoła na procesję ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje :)
      Ooo, widze ze nie jestem sama :)!

      Rowniez pozdrawiam <3

      Delete
  12. Super zdjecia :) http://couplethoughtss.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia! Jesteś bardzo fotogeniczna ;) [nie to co ja...]
    crazylife-by-marta.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger