June 26, 2015

Change?

Hey, a więc już prawie minął rok od kiedy założyłam bloga. Dużo się od tamtej pory zmieniło łącznie ze mną. 
Zmieniłam się w wyglądzie jak i w zachowaniu, ale po mimo tego, że weszłam do gimnazjum i jak, niektórzy moi znajomy z podstawówki, nie zmieniłam się do tego stopnia, aby pić i palić.


W tamte wakacje co druga osoba mówiła mi że gimnazjum mnie zniszczy i wpadnę w nałogi, które teraz gimnazjom są bardzo dobrze znane, ale ja dzielnie się tego wypierałam i jak widać nie bez powodu.

Owszem zmieniłam się, ale wydaje mi się, że na lepsze, a nie na gorsze.
Jeżeli chodzi o wygląd to trochę sama z własnej woli go zmieniałam, a m.in. schudłam, zaczęłam się  malować i obcięłam włosy, jak zawsze miałam do pupy tak teraz nawet nie sięgają mi do pępka.


A jeżeli chodzi o charakter to na pewno nie jestem taka jak kiedyś. Zamiast stać się bardziej poważna to jeszcze więcej się śmieje. Jak nigdy w podstawówce nie robiłam głupich min do zdjęć, tak teraz mój telefon jest nimi przepełniony.



Stałam się też osobą bardziej odważną i otwartą na różne rzeczy i nowe znajomości, ale to chyba nawet lepiej, tak? 





Ale w końcu każdy z minuty na minute się zmienia. Najprostszym  przykładem jest nasz humor - z sekundy na sekundę może się zmienić z dobrego na zły lub na odwrót. I każdy z minuty na minute się starzeje, to są rzeczy, których się nie uniknie, ale warto czasem się zmienić i poznać siebie z całkiem innej strony.

11 comments:

  1. ,,[...] z sekundy na sekundę może się zmienić z dobrego na zły lub na odwrót." Piękne słowa. Ciekawie ,wręcz bardzo ciekawie piszesz! Piękne słowa. Super blog oraz przeurocze zdjęcia! :)) Pozdrawiam! http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja też, pamiętam, bardzo się zmieniłam, kiedy poszłam do gimnazjum. Ścięłam włosy i grzywkę, zmieniłam okulary, zaczęłam się malować, nabrałam odwagi, przestałam się uczyć . Ale widzę, że Ty również zmieniłaś się na lepsze :) oby tak dalej:*
    Trzymaj się :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo i ty również się trzymaj :) <3

      Delete
  3. Ja właśnie ide do gimnazjum i też mam nadzieję, ze nie zmienię się na gorsze. :)
    julia-i-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne zdjęcia. ;) Zwykle, jak kończymy jakiś etap w życiu trochę się zmieniamy.
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny blog. :)
    Jesteś bardzo ładna i super zdjęcia. :)
    Zapraszam do siebie. :)
    http://xmisiqx33.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger