June 28, 2015

#LoveWins

Hey. Dzisiaj taki krótki i spontaniczny post o temacie, który okrążył cały świat i internet, a chodzi o zezwolenie ślubów osobom tej samej płci w Ameryce.

Jestem osobą bardzo tolerancyjną i nie przeszkadzają mi związki tej samej płci, więc cieszę się, że osoby, które były nie raz wyśmiewane i gnębione przez swoją orientację mogą teraz być szczęśliwe.

Nikomu nie powinno mówić się kogo ma kochać. Każdy powinien być szczęśliwy, nie ważne z jakiej płci osobą, ważne żeby tą osobę kochał.
Według mnie już dawno wszystkie kraje powinny zezwolić na śluby tych samych płci i kościoły nie powinny być źle do tego nastawione i nie powinny mówić, że osoby homoseksualne nie są kochane przez pana Boga.

Skąd mi się ten pomysł wziął z kochaniem przez Boga? Nie, nie wymyśliłam sobie tego. Takie słowa usłyszał brat mojej idolki - Frankie Grande.  Ariana sama lepszych słów od kościoła, a dokładniej od papieża nie usłyszała :


- "I was born Roman Catholic but I lost faith when the Pope decided to tell me everything I loved and believed in was wrong."


Na szczęście jak widać kościół zrozumiał, że nie może zabronić ludziom kochania osób tej samej płci i już w mniejszym stopniu będzie się wkopywał ludziom w życie. 


Dla wyjaśnienia, nie jestem homoseksualistką, ale cieszę się i popieram aby we wszystkich krajach była możliwość ślubów homoseksualnych :)

Do zobaczenia za niedługo :)!

7 comments:

  1. Ostatnio panuje akacja na facebooku ,aby zmienić sobie właśnie na kolorowo swoje zdjęcie profilowe.W ten właśnie sposób popieramy to! Ja jestem bardzo tolerancyjna i jak najbardziej to popieram. :)) Pozdrawiam! Super post. http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny post, jestem tego samego zdania, myślę, że dużo osób Cię jeszcze poprze. :)
    Zapraszam do siebie.
    http://xmisiqx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajny post! Ogólnie to dobrze, że ktoś poruszył ten temat na blogu, bo wiele homoseksualistów jest nękanych, co jest idiotyczne, bo do miłości każdy ma prawo. Świetnie napisane! :)
    Zapraszam do siebie na nowy post! :) Stay-positive1.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja mam na ten temat podobne zdanie, aczkolwiek nie jestem za adopcja dzieci przez takie malzenstwa. Powiedzie, ze kazdy ma prawo do posiadania dziecka i zalozenia rodziny, ale pomyslcie potem jakie zycie czeka to dziecko. Niesadze by skonczylo sie to bez zaburzen psychicznych.
    Czesto wlasnie patrzy sie tylko na dobro malzenstwa homoseksualnego, a nie na uczucia dziecka.

    ReplyDelete
  5. Ja sama nie mam nic przeciwko zwiąyką homoseksualnych, uważam, że to nic złego i nikt nikomu nie robi krzwdy tym, że ma partnera tej samej płci, więc nie rozumiem dlaczego ludzie mają problem z akceptacją ywiayków partnerskich, nikogo nie powinno interesować kto z kim sypia i wgl

    http://kuraibanii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mi tam związki homoseksualne nie przeszkadzają. Jeżeli ktoś kogoś kocha, to czemu nie może z nim być. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    ReplyDelete
  7. Heej! Nominowałam cię do LBA. Mam nadzieję, że przyjmiesz moją nominację :)
    Więcej informacji na moim blogu, zapraszam: KLIK

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger