April 14, 2018

14/04/2018


Hejka! Ten tydzień dosyć szybko minął, a już dzisiaj wyjeżdżam do Niemiec, jednocześnie jestem podekscytowana jak i strasznie zestresowana. Nie wiem dlaczego, ale zawsze przed każdym wyjazdem bez rodziców czuje wielki stres, skąd się to bierze? Nie mam pojęcia, ale gdy już docieram na miejsce wszystko mi przechodzi i potrafię dobrze się bawić. Też tak macie? Zostały mi 3 godziny przed wyjazdem i cały czas się boje, że czegoś zapomniałam,mimo że wszystko z mojej listy mam. Oo i tak w ogóle ostatnio pisałam, że pojawi się post, który będzie dla mnie miał duże znaczenie i o to on. Około dwa tygodnie temu, udało mi się podjąć współpracę z firmą Bonprix i dzisiaj mam przyjemność przedstawić wam jedną z rzeczy, którą od nich otrzymałam. Jak wam się podoba? :)
Zdjęcia wykonała Aleksandra Płaczkowska
koszulka - bonprix, spodnie - zara, buty - vans, okulary - aliexpress 















7 comments:

  1. Cudowne zdjęcia! Gratuluję ci współpracy!:)
    Też tak mam przed kaaażdym wyjazdem!:)
    Aguuuszka(klik)☼

    ReplyDelete
  2. gratuluję współpracy :)

    zapraszam do mnie
    recenzjebynikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Powodzenia z wyjazdem. Czuje często dokładnie to samo. Ale gdy już od razu zobaczę moje miasto to się uspokajam i jestem pełen szczęścia :)
    Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo pasuje Ci ten kolor pomadki/szminki! :)

    ReplyDelete
  5. Bluzka ma ciekawą fakturę. :) Czy jest uszyta z błyszczących nitek?

    ReplyDelete
  6. Piękna sesja, ślicznie Ci w tym kolorze pomadki:)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger