January 6, 2018

PODSUMOWANIE ROKU 2017


skóra - cropp koszula - h&m chocker- bershka kolczyki - sinsay

Hej! Dawno mnie tu nie było, ale dzisiaj wracam do was z podsumowaniem.
Ten rok nie należał do jednego z najlepszych, więc wiele nie mam do napisania, mimo to postaram się wypisać zdarzenia, które na pewno sprawiły, że ten rok był lepszy.
Zacznijmy od tego, że byłam po raz pierwszy na studniówce i mogłam zobaczyć jak w przyszłości będzie wyglądać moja. Miałam okazję spotkać się z moją internetową przyjaciółką po roku znajomości. Rozpoczęcie wakacji spędziłam z super ludźmi i się świetnie bawiłam. Zaczęłam razem z koleżanką jeździć na rolkach, co jak się okazało, naprawdę sprawia mi przyjemność. Byłam w Warszawie i spędziłam tam naprawdę cudownie czas. Poznałam wielu nowych ludzi oraz poszłam do nowej szkoły. Wzięłam udział w projekcie, w którym miałam okazje zapoznać ludzi z Hiszpanii, Grecji i Niemiec. Dzięki zmianie szkoły, miałam okazję zobaczyć, którzy przyjaciele są prawdziwi, a którzy nie. Rozwinęłam trochę blog, po czym go zaniedbałam. Założyłam kanał na youtubie KLIK. Wybawiłam się po raz ostatni na komersie z moją klasą.
Jestem pewna, że o wielu rzeczach zapomniałam, ale te które znajdują się wyżej, zapadły mi najbardziej w pamięć.
Z okazji nowego roku, chciałabym wam życzyć, aby był on jak najlepszy, a wszystkie plany jakie macie, żeby udało wam się spełnić.
A wam jak minął 2017 rok?
Zdjęcia wykonała Aleksandra Płaczkowska









5 comments:

  1. Trzymam kciuki, aby ten rok należał do Ciebie! Piękne zdjęcia <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    ReplyDelete
  2. Mój rok 2017 przeminą bardzo szybko, i pomimo że nic wielkiego się nie działo to jednak będę go wspominał w miarę dobrze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się z tego powodu i mam nadzieję, że ten rok będzie leciał Ci wolniej :)

      Delete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger