August 27, 2016

END OF SUMMER



Nie wierzę, jeszcze 4 dni i koniec wakacji! Jak to szybko minęło!




Czuję jakbym dopiero co wczoraj siedziała na grillu z koleżankami świętując początek wolnego, a tu już muszę się żegnać i rozpocząć od nowa monotonny tryb życia. A co najgorsze nie zrobiłam wszystkiego co planowałam! Zostało tyle rzeczy a czasu tak mało.. Przez ostatnie dni nie było mnie prawie w ogóle w domu, w czwartek wróciłam do swojego ukochanego łóżeczka, a ze mną jedna z moich koleżanek, po czym w piątek wieczorem znowu mnie wywiało z domu i wróciłam dzisiaj po południu.

Cały ten miesiąc był troszkę zakręcony. Byłam w Krakowie, w którym zakochałam się od nowa. Nie pamiętałam tego miasta, aż tak dobrze, ale teraz już wiem, że na pewno do niego wrócę.Zauroczył mnie jak tylko do niego wjechałam, a rynek to chyba już w ogóle moja miłość! Tyle się dzieje, ludzie tańczą, śpiewają, pokazują siebie w każdy możliwy sposób czyniąc to miasto wyjątkowym. W moim małym mieście nic się nie dzieje, więc  Kraków był dla mnie oderwaniem od tej szarej rzeczywistości, która otacza mnie na co dzień.

Co do szkoły to nawet w połowie nie jestem na nią przygotowana.. Brakuje mi tylu rzeczy a ona już tuż tuż. Przede mną 3 klasa gimnazjum co oznacza, że czeka mnie ciężki wybór szkoły, ale już na szczęście mam mniej więcej jakieś zarysy gdzie chcę iść.

A teraz życzę wam mile spędzonych ostatnich dni wakacji, do zobaczenia :)!

Oczywiście chyba nikogo nie zdziwi, że zdjęcia są z Klaudią haha




bluzka - H&M / buty - adidas / spodnie - stradivarius / pierścionki - cropp





















7 comments:

  1. Niestety wakacje mijają za szybko :( Przepiękna koszula *.* Powodzenia w 3 klasie :*

    *Zapraszam na mojego YT* ~Klik

    ReplyDelete
  2. Przede mną teraz 1 technikum i strasznie się boję tej nowej szkoły. Chciałabym wrócić do gimnazjum, ale niestety trzeba iść dalej. Powodzenia przy wyborze szkoły i oczywiście na testach! :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah trzymam kciuki, żeby wszystko poszło Ci jak najlepiej w nowej szkole, powodzenia i jednocześnie dziękuje :)!

      Delete
  3. Masz rację, wakacje zlecialy nieubłaganie szybko... Ale co się nad sobą uzalac? Zawsze można pocieszyć się myślą że za 10 miesięcy znów wakacje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10 miesięcy to troszkę dużo i strasznie się to dłuży, ale masz racje nie ma co się użalać :)

      Delete
  4. Świetny wpis! Racja, wakacje zawsze szybko miną.
    Pozdrawiam :)
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 uicol3 , Blogger